top of page

Двигун Range Rover TDV8 3.6 дизель

Оновлено: 13 бер. 2023 р.


Коротка інформація про двигун: Двигун 3.6 TD Range Rover і Range Rover Sport є дизельним, восьмициліндровим, дворядним двигуном з чотирма циліндрами в кожному ряду з кутом розвалу циліндрів 900, робочим об'ємом 3,6 літра, з безпосереднім упорскуванням. Двигун має 4 клапани на циліндр і два верхні розподільні вали на кожен ряд циліндрів. Два практично однакові турбокомпресори працюють паралельно. Це одна з проблем цього двигуна, за рахунок того, що турбокомпресори працюють паралельно, у нього є якийсь турбопровал, що відчувається. Це вирішується прошивкою двигуна, але все одно турбояма залишається. За паспортом двигун має потужність - 270 кінських сил і 640 Нм крутного моменту. Для заміни олії потрібно приблизно 9 літрів. Особливість цього двигуна в тому, що має дві зливні пробки. Тому коли вам у кошторис додають дві зливні шайби, ставтеся до цього нормально. Вперше двигун почав ставитися у 2006 році на Range Rover Sport першого покоління у дорестайлінгу, і на Range Rover третього покоління вже у другому рестайлінгу.




Відкривши капот, перше, що можна сказати – це патрубки надувного повітря (номер 5 та 8). Їх два – лівий та правий. Відмінна риса всього сімейства дизельних двигунів - повноцінний фронтальний интеркулер (номер 6). Ці патрубки з часом починають дубіти і коли вона зовсім твердне, то з'являються мікротріщини і він починає просочувати олію. Неприємно, якщо патрубок вибухне десь на трасі, машина зловить обмеження потужності і їхати буде зовсім не комфортно. Проте проблема вирішується. Потрібно поміняти патрубки, бажано міняти навіть у парі. Це одна з найпростіших проблем, яка може бути. Вона пов'язана з тим, що гума таки втрачає свої властивості з часом. Якщо проводити аналогію з двигуном 4.4 впускний колектор без проблемний. У нього немає проблем із тим, що щось тріскається чи лопається. Патрубки, які до нього підходять можуть дати себе знати, але вкрай рідко. Сам випускний колектор навряд чи буде «барахлити», у тому числі й клапани кришки (номер 11) (з ними іноді бувають проблеми: тріщина або задубіє прокладка). Кожен колектор дизельного двигуна 3.6 TD Range Rover та Range Rover Sport має з'єднання для впускного трубопроводу охолоджувача системи EGR. Дизельний двигун 3.6 TD Range Rover та Range Rover Sport оснащений двома турбокомпресорами з регульованим сопловим апаратом (VGT) з електронним керуванням, які кріпляться до випускного колектора. Буває проблема з теплообмінником (номер 7) на цих двигунах, але на великих пробігах - прокладки, які знаходяться в ньому, втрачають еластичність і починають пропускати масло і антифриз. Виправити це можна заміною прокладок.



Ще одна часта несправність - це витік антифризу з корпусу термостата та сусідніх патрубків, які знаходяться в розвалі блоку двигуна 3.6 TDV8. Згодом і через теплові і вібронавантаження пластиковий корпус термостата втрачає герметичність на швах і від туди починає тікти антифриз, що незграбно перегрівом двигуна і виходом його з ладу. Щоб усунути цю несправність, потрібно замінити корпус термостата (зображений на малюнку нижче) і патрубки.


Проблема з недостатнім наддувом може бути пов'язана з тим, що закисають тяги управління геометрією турбокомпресора. Якщо машина стоїть довго (кілька місяців – пів року), то тяги керування геометрією закисають і машина не розганяється, димить. Може потрапити до аварії. Все це можна виправити, якщо:

  • розробити тягу управління геометрією турбокомпресора

  • гарненько змастити всі з'єднання

  • прочистити іржу і бруд

  • продути все стиснутим повітрям І найчастіше, після цього проблема усувається.

І найчастіше, після цього проблема усувається.


Звичайно торкнемося тему турбокомпресора. Найчастіше, якщо виходить із ладу один, він тягне у себе вихід із ладу другого.

Єдиний актуальний вихід із цієї ситуації – це заміна двох турбокомпресорів.

Але вихід з ладу турбокомпресора це не завжди лише якесь ресурсне обмеження. Деякі власники нехтують його надійністю і змінюють олію над становищем 10-12 тисяч кілометрів, а 15-20. Турбокомпресору потрібно хороше охолодження та мастило.

Також у розвалі двигуна є безліч антифризних патрубків: корпус термостата, безліч шлангів.

Перейдемо до передньої частини двигуна. Тут стоять два ремені, на які варто звертати особливу увагу під час проходження ТО. У зв'язку з великими пробігами часто перекошується якийсь із натяжних роликів, а ременів тут, до речі, – два. Якщо ремінь прийде в непридатність, то загубиться зарядка, гідропідсилювач.

Головний ремінь дизельного двигуна 3.6 TD Range Rover та Range Rover Sport є необслуговуваним, полікліновим ременем з 8 ребрами та шириною 28,5 мм. Вторинний ремінь дизельного двигуна 3.6 TD Рендж Ровер та Рендж Ровер Спорт є необслуговуваним, полікліновим ременем з 6 ребрами та шириною 21,4 мм. Ці ремені автоматично натягуються натягувачами (по одному на ремінь) і огинають проміжні шківи, що відхиляють, щоб зберігати достатнє зчеплення між ременем і веденими шківами. Це забезпечує передачу руху до допоміжних агрегатів без ковзання.


Поліклінові ремені дизельного двигуна 3.6 TD Range Rover та Range Rover Sport розраховані на забезпечення необхідних характеристик протягом усього терміну служби (внаслідок ризику пошкодження щебенем на бездоріжжя ремінь слід періодично оглядати та за необхідності замінювати). Унікальний профіль ребер ременя забезпечує більш високу точність розмірів, а поверхня ребер спеціально оброблена зменшення шуму.



Ну і останній камінь спотикання – це природно паливна система. На дизельних автомобілях понад десять років трапляються проблеми із паливною системою. Автомобіль може падати в аварію під час різких прискорень і показувати помилку тиску палива.

Тут може бути кілька варіантів:

Паливний насос високого тиску

Паливні форсунки

Насос низького тиску, який стоїть у баку.


802 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page