top of page

Двигун Range Rover 4.4 TDV8


Детальний огляд двигуна нового покоління (з 2010) V8 4.4 дизель. Двигун TdV8 - це 8-циліндровий дизельний двигун об'ємом 4,4 л з безпосереднім упорскуванням, що має два ряди по чотири циліндри, розташованих один по відношенню до друга під кутом 90 градусів. Встановлюється на Range Rover L322 з 2010 р, Range Rover Sport 2 і на Range Rover L405.

Стандартний порядок роботи циліндрів за DIN 1, 5, 4, 2, 6, 3, 7, 8 Двигун має 4 клапани на циліндр і два верхні розподільні вали на кожен ряд циліндрів. Токсичність відпрацьованих газів двигуна відповідає вимогам європейських екологічних норм ECD5; для обмеження викиду шкідливих речовин у двигуні застосовані дизельний каталітичний нейтралізатор та каталізований протисажевий фільтр, електронна система управління двигуном, система примусової вентиляції картера та система рециркуляції відпрацьованих газів. Двигун має водяне охолодження та турбонаддув. У паливній системі застосовано технологію Common Rail.

Блок циліндрів виготовлений із високоміцного чавуну (CGI (чавуну з вермікулярним графітом)); до нижньої частини блоку циліндрів приєднаний окремий алюмінієвий масляний картер, що дозволяє забезпечити легковагу, компактну та дуже жорстку конструкцію нижньої частини двигуна. Головки циліндрів відлиті з алюмінію і мають вбудований впускний колектор та кришку розподільчого валу із формованої пластмаси. Кожна головка циліндрів має власний чавунний випускний колектор, і для зниження рівня шуму, що походить від двигуна, зверху на нього встановлюються кришки інжекторів з пористого акустичного матеріалу і звукоізолююча кришка з формованої пластмаси. ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Восьмициліндрова V-подібна компоновка двигуна з кутом розвалу циліндрів 90 градусів і блоком циліндрів з високоміцного чавуну CGI

  • Пластмасова кришка головки циліндрів

  • Дві головки циліндрів з легкого високоміцного алюмінієвого сплаву

  • Конструкція головки з гідрокомпенсаторами зазору

  • Система впуску зі здвоєним колектором, об'єднана з кришкою розподільчого валу Технологія паралельного секвенціального турбонаддува з керуванням турбокомпресором із змінною геометрією (VGT) на основній турбіні і вбудованим відсічним клапаном в додатковому турбині каналами охолодження в головках і центрально розташованою камерою згоряння

  • Клапан з електронним управлінням рециркуляція відпрацьованих газів (EGR) з вбудованим перепусковим виконавчим клапаном

  • Окремий EGR охолоджувач

  • Зниження токсичності відпрацьованих газів за допомогою спеціалізованого дизельного каталітичного нейтралізатора і каталізованого протисажевого фільтра

Позиция

Наименование

1

Корпус масляного фільтру

2

Фільтруючий елемент масляного фільтру

3

Кришка масляного фільтру

4

Масляний радіатор в сборі

5

Охолоджувач системи рецеркуляції відпрацьованих газів (EGR)

6

Прокладка охолоджувача EGR

7

Масловідділювач системи вентиляції картера в зборі

8

Датчик положення колінчастоно валу (CKP)

9

Кришка отвору блоку циліндрів

10

Тримач заднього сальника колінчастоно валу

11

Задній масляний сальник колінчастоно валу

12

Блок цилиндрів

13

Прокладка масляного насосу

14

Масляний насос

15

Передній сальник колінчастого валу

16

Водяна помпа

17

Ущільнення водяної помпи

Що має цей двигун:

Два турбокомпресори, один з них основний із змінною геометрією, а інший з постійною геометрією. Вони працюють у паралелі.

Паливна система Common Rail. Кожен циліндр підігрівається свічок розжарювання.

Датчик рівня мастила електронний. Виглядається щупом на панелі приладів водія. Повний об'єм олії - 11 літрів (сухий об'єм), сервісний об'єм олії - 9/9,5 літрів.

Привід газорозподільного механізму даному двигуні на ланцюга.

Двигун V-подібний, на кожну головку свій впускний колектор. На кожен циліндр по чотири клапани.

Привід навісного обладнання на ремені.


Які несправності ви можете спостерігати у цьому двигуні:

електрика. Датчик тиску, що стоїть на паливній рампі. У процесі руху на панелі приладів може спалахнути несправність обмеження потужності, при перезапуску вона може зникнути. Але, що найнеприємніше, це те, що двигун у будь-який момент може раптово затихнути. Це пов'язано з тим, що втрачається зв'язок з датчиком тиску паливної рампі, який розташований спереду зліва на двигуні.

Якщо вже мова зайшла про обмеження потужності, яка може виникнути на цьому автомобілі, поговоримо ще так само про дві причини:

Перша причина – це патрубки, які розташовані на проміжному впускному колекторі. Їх лише чотири штуки. З часом вони просто починають розриватися, тому що тиск у колекторі дуже великий. Ця проблема все-таки виникає із закінченням пробігу якогось часу.

Наступна проблема проявляється у патрубках. Патрубок повітря наддувного постійно лопається або протікає. Він встановлюється праворуч, що йде від охолоджувача наддувного повітря. Він також може луснути та показати помилку в обмеженні потужності.

Раз ми почали говорити про наддув, тоді й поговоримо про турбокомпресор, який також доопрацьовувався на цьому двигуні. Є певний діапазон вин, який нам говорить про те, що може виникнути раптова димність вихлопу. Більш того, проблема димності вихлопу може бути також пов'язана з появою замаслення на лівому турбокомпресорі. Проблема полягає в тому, що у турбін Природно є злив олії, оскільки охолодження лівої та правої рубін у нас походить від моторної олії.

Від теплообмінника йдуть дві трубки ліворуч і праворуч, які охолоджують підшибники на самих Турбокомпресорах, і є злив олії. Проблема в тому, що на лівому турбокомпресори недостатньо ефективний злив олії, і ця олія не встигає вчасно зливатися, починає потрапляти у впуск і згоряє разом з паливом. І найнеприємніше в цій проблемі те, що виникає текти при різких прискореннях, яка може викликати несправність турбокомпресора.


Тепер поговоримо про основні течі, що можуть виникнути.

Перша текти буде пов'язана з охолодженням двигуна, у тому числі з охолодженням турбокомпресорів - це витікання охолоджуючоїрідини з маслянного теплообмінника, який стоїть у розвалі двигуна. Через нього проходить контур антифризу, контур олії та від нього відходить дві трубки. Течі теплообмінника - це вікова та конструктивна проблема цього двигуна.

Ще одна проблема - це текти маслинового насоса. Є такий собі технологічний отвір, через який починає просочуватися олія.

Також може підтікати передній сальний колінвал. Це проблема трохи серйозніша, ніж просто текти.

Остання проблема пов'язана із системою охолодження двигуна, який бере свій початок від коробки передач.

8 переглядів0 коментарів

Commentaires


bottom of page